Dagelijkse Slot Races — Hoe competitief?

Répondre
jioptret
membre assidu
membre assidu

Ik zie dat Spinia vrijwel elke dag slot races organiseert: je speelt op bepaalde slots, verzamelt punten en klimt op de ranglijsten. Denk je dat deze races voor vaste spelers (geen whales) te winnen zijn, of worden ze gedomineerd door de high rollers?
anthony drowow
membre assidu
membre assidu

Ik heb me aangemeld voor een handvol slotraces op https://spinia-nl.com/. Wat me verraste, is dat je zelfs met gematigde inzetten behoorlijk kunt winnen, omdat de score niet altijd draait om het totale inzetbedrag, maar om vermenigvuldigers of winsten ten opzichte van de inzet. Dat zorgt voor een gelijkere verdeling. De topposities gaan vaak naar grotere spelers, zeker, maar er is meestal een middenklasse van winsten die kleinere spelers kunnen bereiken. Ik heb gratis spins of een klein bedrag gekregen van spelers in de middenklasse. De races zorgen voor extra plezier zonder dat ik me gedwongen voel om veel in te zetten. Als je het als een bonusspel beschouwt, zul je ervan genieten en soms zelfs een beloning krijgen.
archytrek
membre assidu
membre assidu

Ik heb iets soortgelijks elders geprobeerd – halverwege wist ik niet zeker of ik tegen walvissen of gewone atleten aan het racen was. Maar toen ik mijn naam in de middenmoot zag, voelde dat als een bevestiging, zelfs zonder een enorme overwinning. De spanning is echt.
Répondre