Gransino-toernooien – heeft iemand er echt gewonnen?

Répondre
jioptret
membre assidu
membre assidu

Heeft iemand die wekelijkse toernooien op Gransino al eens geprobeerd? Ik zie hun klassementen steeds verschijnen, maar ik betwijfel of vaste spelers een echte kans maken of dat het altijd de topspelers zijn die de prijzen pakken. Ik zou graag willen weten of het de moeite waard is om mee te doen voor de lol of gewoon een verspilling van spins.
anthony drowow
membre assidu
membre assidu

Ik heb me bij een paar Gransino https://gransinonl.net/-spelers aangemeld en ik zou zeggen dat ze eigenlijk best eerlijk zijn. De ranglijsten zijn niet alleen gebaseerd op hoeveel je inzet – ze tellen ook winstvermenigvuldigers mee, dus zelfs kleine spins kunnen je score verhogen. Ik ben ooit in de top 20 geëindigd door gewoon wat te spelen. De prijzenpot wordt over meerdere posities verdeeld, dus je hoeft niet nummer één te zijn om iets terug te krijgen. Wat ik het meest waardeer, is hoe transparant de updates van het klassement zijn – het ververst in realtime. Bovendien kun je zien welke spellen andere mensen spelen, wat een leuk competitief element toevoegt. Als je toch meedoet, geeft deelname aan een toernooi je extra motivatie.
archytrek
membre assidu
membre assidu

Ik ben dol op die kleine wedstrijdjes, ook al win ik niet veel. Het geeft je een gevoel van vooruitgang en opwinding, vooral als je naam hoger op de lijst komt. Soms gaat het gewoon om de spanning, niet om de prijs.
Répondre